Αλλαγές / Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα

Αλλαγές σε προϊόντα / Επιστροφές που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα Be Star Boutique που εμφανίζονται στη Μητροπολίτου Μεθοδίου 10 στην Κέρκυρα . Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε απάντηση στο email σας για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Αλλαγές εντός Ελλάδας
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier.
Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Aφού πρώτα μας ενημερώσετε.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης μπορείτε να μας καλέσετε είτε να μας στείλετε email.

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί  θα πρέπει να μας αποστείλετε email ή να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 4,50 ανά προϊόν + € 1,50 ανά αλλαγή και χρεώνεται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.

 

Αλλαγές εκτός Ελλάδας

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

Συγκεκριμένα για παραγγελίες από την Κύπρο, παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων χρησιμοποιώντας την εταιρεία Speedex και δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη. Αν επιλέξετε τη μέθοδο αυτή, η επιβάρυνση στην αποστολή αντικατάστασης (εκτός από τη διαφορά τιμής των προϊόντων, αν υπάρχει) θα είναι € 7,00 ανά προϊόν + € 2,00 ανά επιστροφή. και θα χρεωθεί αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μέσω email εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 30 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μέσω email, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για 15 ημέρες που έχουν μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής μέσω email εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 7 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού που πληρώσατε (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων, αν υπάρχουν). Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς.

Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα. Αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή την Κύπρο και επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με τη Speedex και χρέωση παραλήπτη, θα σας αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής χρημάτων € 7,00 ή € 8,00 ανά προϊόν, αντίστοιχα, για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς.

Επίσης, σε περίπτωση που πριν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων έχει προηγηθεί δωρεάν αλλαγή στο συγκεκριμένο προϊόν, θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση ποσού € 7,00 για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής, η οποία θα γίνει με παρακράτηση του ποσού από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.


Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 2661102856

Email: support@bestarboutique.gr 

Χρησιμοποιούμε Cookies για να σου εξασφαλίσουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
You have successfully subscribed!
This email has been registered